Leveringsbetingelser
Betalings- og leveringsbetingelser
Her kan du læse om de gældende betalings- og leveringsbetingelser for Bøgh & Helstrup A/S. Vi beskriver rammerne for vores ydelser, honorar, betalingsvilkår samt ansvar og forsikring, så du som kunde er informeret om grundlaget for vores samarbejde.

Information
Generelt
1.1. Disse betingelser gælder for alle ydelser leveret af Bøgh & Helstrup A/S,
medmindre anden skriftlig aftale foreligger.
1.2. Opgaver udføres i henhold til Almindelige Betingelser for Teknisk Rådgivning og
Bistand ABR Forenklet med nærværende præciseringer.
Ydelser
2.1. Bøgh & Helstrup A/S yder rådgivning, analyser og teknisk bistand inden for:
✓ Skimmel, trænedbrydende svampe og fugt i bygninger.
✓ Miljøproblematiske stoffer såsom PCB, tungmetaller og asbest.
✓ Laboratorieanalyser af skimmelsvamp, bakterier, trænedbrydende svampe og
asbest.
Honorar og udlæg
3.1. Honorar beregnes på grundlag af registreret timeforbrug og/eller fast aftalt pris.
3.2. Udlæg faktureres i henhold til ABR Forenklet, §23 stk. 7, med et administrationstillæg
på 5 %.
Betaling
4.1. Fakturering sker månedsvis eller ved opgavens afslutning, medmindre andet er aftalt.
4.2. Betalingsbetingelserne er netto 15 dage fra fakturadato.
4.3. Ved forsinket betaling påløber renter jf. §25 stk.2 , med 2 % pr. påbegyndt måned fra
forfaldsdato.
Ansvar og forsikring
5.1. Bøgh & Helstrup A/S har tegnet professionel rådgiveransvarsforsikring hos Tryg
Forsikring A/S
5.2. Rådgiveransvar jf. §38 stk.4, er begrænset til maksimalt 1,5 gange det aftalte honorar,
dog højst kr, 2.500.000 kr.
FIND DIN KONSULENT
Mød Teamet
Hos Bøgh og Helstrup er vi stolte af at have et team af dedikerede specialister, der arbejder med en bred vifte af ydelser.
Vi står vi altid klar til at råde og vejlede dig gennem hele processen. Find den rette konsulent og kontakt os til en uforpligtende snak om dit projekt.